18 December 2010

Då ska man snart fara iväg på hockey. Blir första matchen jag ser i år. Min lillebror och hans lag spelar. Denna gång mot Boden. ^^ Jag förväntar mig en vinst ofc... ;P Hahah! På morgonen/förmiddagen här har en distriktssköterska vart och lagt om såren.. Blir på måndag igen nästa gång. Sen annars har jag sett på tv:n, det gick nån film jag började se lite på... Tror den hette "Projekt Prinsessa" eller nå sånnt? Typ en disney film med Selena Gomez och Demi Lovato i huvudrollerna. Om jag hinner nu efter jag skrivit det här blogginlägget ska jag se julkalendern... Om en halvtimme kommer nämligen skjussen.

Sen ikväll kommer Hanna L och Madde hit och vi ska se film. :D Grinchen i första hand, sen vet jag inte. ^^ Men det ska bli riktigt trevligt! :) Blir kanske så att vi beställer hem käk till middag för pappsen ska på julbord med jobbet så då festar vi på tex china food instead.. :D<3 Men det är bara kanske... ^^ Haha
Aja men nu måste jag lägga i ett kol för att hinna! CIAO
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0