17 Decemeber 2010

Nu for Sofia just. Nu hade hon arbetat av sitt pass. :) Pernilla har som sagt varit här också och vi jobbade inte så mycket skolarbete utan vi snackade mest film. ;) Haha :D Sånnt gillar vi! Haha :) Nej men jag ligger också före alla andra i engelskan... :P Och det är ju bra trevligt det! :D

Vad jag ska hitta på resten av dagen vet jag inte riktigt... Det visar sig. ^^ Men tänker i alla fall glutta på gårdagens julkalender avsnitt nu i alla fall. Kanske jag klämmer dagens avsnitt direkt efter vi får se. Bror på om pappa hinner hem för i så fall ska vi säkert käka lunch och då får jag se vidare sen istället. :)

Var i sunderbyn på sjukhuset hela dagen igår så det var därför ingen uppdatering på hela 16 December. ^^ Var där och fick min behandling osså vare llite annat som kollades när jag väl var där. Mina tänder - lika fantastiska som alltid! haha :D Osså togs det blodprover och blodtryck (hade typ 130nånting/83) och massor av sår lades om igen.... *Fördömda sår...* -__- Sen såg jag två filmer, och jag har aldrig skrattat så mycket så tårarna bara rann ner för kinderna i hela mitt liv! Asså det var så sjukt kul!!!! HAHAHA :D Sen kl. 21.00 fick vi äntligen åka hem. :) Då såg jag lyxfällan och sen nå cook-along med Gordon Ramsey program... Sen vare tack å' go'natt! :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0