13 December 2010, Lucia

Sitter nu med kaffe koppen och kikar runt på grejer till min kamera bland annat och snackar med Sofia (min assistent ) och pappa. :) Distriktssöterskan har varit här och tagit lite prover och tagit blodtrycket. Fått lite nya besked om våran nya bil, ombyggnaden och allt vad det nu innebär. ^^ Sen ska jag iväg och se på Luciatåg på Konsum som kören på min skola ska ha. ^^ Dom far omkring och lussar idag så ska se då. :) Sen ikväll ska vi på tv:n se på 2:an eller om det är 1:an? Luciatåget kl. 18.45. En i tåget känner jag. Hon är tärna. :P Stina heter hon.
Vad som händer annars idag vet jag inte riktigt. Nu ska jag se en film om Afrika från skolan och jobba lite skolarbete tror jag. ^^ Vilka bra att jobba på lite. x)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0