Vädret gav med sig :D

Det blev fint väder idag i alla fall! :D Nu gassar solen och det är typ inte ett moln på himlen. :D En hel vändning haha! :P Och tur var väl det så man kan sitta ute och till Luleåkalaset ikväll. :) Hade inte varit lika lockande om regnet vräkt ner.. x'D haha
Nu håller middagen på att göras, vi har fikat och så för ett tag sen. Robin, pappa och farfar sitter ute och chillar medan Kerstin, mamma, Emma och Nelly är i köket och inspektrar samt lagar mat. XD Haha. Nelly lär sig lite köksredskap tror jag. x'D haaha, skit sött! :)<3 Ska bege mig dit jag med.
Och ikväll ska vi in på LK som sagt vilket jag ser fram emot! Folkfest & musik = jag gillar't! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0