9 Augusti 2010

Den här dagen har varit fullt händelselös så har inget särskilt kul att skriva och berätta om... På förmiddagen var en kille här och levererade lite möbler jag ska ha som hjälpmedel här hemma. Så inatt blir det att premiär ligga i en höjningsbar säng tillexempel. :) Blir nog bra! Sebbe och jag har spelat 5poker en del osså har jag börjat läsa på Mötley Crües bok "The Dirt" :D osså har jag löst nåra sudokun. :D Sen åt vi lunch vid klockan kvart över 2 - halv 3 då mamma kom hem från kvantum, vilket jag inte alls uppskattade (tiden). Blir det så sent kan man lika gärna vara utan tycker jag, särskilt nu för min del i alla fall. Ska försöka äta så lite som möjligt nu framöver, det här funkar absolut inte som jag har det nu. Men det finns anledning till allt, men kommer inte dra upp om detta på bloggen. Efter "lunchen" kom pappa hem från jobbet och efter även han fått i sig lite krubb drack vi knoffie osså sen började vi fixa med möblerna som kommit och så. ^^ Passa in det plats mässigt osv... Sen var det middag inte alltför inpå det för pappa börja jobba sen igen klockan 6... XD hahah, herregud XD Sen gick jag och mamma ut och prommenixa runt kvarteret och fick lite luft, skönt det efter att varit inne en hel dag. :) Osså tog vi in våran enorma skörd på jordgubbar så vi kunde smaska på lite sånnt och glass här nu ikväll. ^^
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0