6 Augusti 2010

Nu imorse åkte farfar och Kerstin hem så nu dröjer det länge innan vi ser dem igen. :/

Klockan halv 11 var jag i Sunderbyn på sjukhuset på läkarbesök. Svetlana som var min läkare idag, var trevlig. Aldrig träffat henne innan, men hon är nog den bästa av alla jag haft överhuvudtaget. Så det var possitivt! Var piss irriterad över att behöva åka på den här kontrollen imorse, men de kändes ändå rätt bra då i alla fall tack vare Svetlana. Hade det varit den andra hade jag nog inte ansträngt mig lika mycket... x'D haha
Sen när vi var klar där for vi förbi Fonus en snabbis då pappa skulle in där sen hem. Mamma och jag åt lunch ute på frammis. Sill, ägg och potäter ^^ Hihi, Johans hönsägg var det, super söta! Hihi och goda såklart ;) Sen vid 2 kom mormor och morfar över en stund och drack knoffie ( kaffe ^^ ) och så berätta vi vad vi gjort på semsterna och de. :) Oj vad momma har saknat oss XD Haha, hon é söt hon. :) Sen när dom åkte vid 4 spelade vi 5korts poker och då kom även sebbe och oscar hem precis från arcus så dom var också med. :) Jag kom 2a! :D HAHAHA XD Nu håller vi på med middagen, blir grillat & klyftkotatis och tsatsiki :D MUMS! Sen ikväll ska jag bara chilla vid tv:n o här vid datan tror jag :) Jag har knappt sett nå tv i sommar, har typ varken haft tid eller lust till det! Man hittar på annat och umgås istället. :) Hehe, men bra är väl det! :D
Juste måste bara medela att nu har även jag ätit Langos i mitt liv! Hahaha, en stor historisk upplevlse jag kommer komma ihåg som överdrivet-mycket-rödlök-och-underdrivet-lite-skagen. XD haha, men visst det var gott fast rödlöks smaken tog över totalt tillslut. XD haha, igår kväll på LK köptes den. ^^ När vi kom in vid typ 8 hade det som hade varit "värt" (om ens det) att se musikväg tagit slut (Ola) så vi gick bara igenom från södra - norra hamn och fick lite festival stämning och så. :) Men det räckte som det, var inte så mycket. Tyckte det kändes nedbantat från förra året dessutom så ah... Menmen. ^^
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0