Dagens update 27/8-10

Åh det har gått i ett sen jag vaknade klockan 20 i 6 i morse! Snart varit igång non stop i 10 timmar, jag är ganska slut! XD Men har som sagt en hel del grejer jag fortfarande har kvar att göra så ska fortsätta med en del nu strax tror jag. ^^

Var då på sunderby sjukhus kl. 7.15 för njurtesterna som har tagit mellan 3 & 4 timmar, jobbade lite skolarbete under "lång väntettiden" och var även och gjorde hörseltest och rensning. Och ja kort och gott var vi klar i Sunderbyn vid 12 tiden. Då for vi hem, mamma stod färdig med lunch så hann vi precis käka den, så kom arbets terapeften hit klockan 13.00. Så har hon varit här osså har vi pratat och ordnat o donat lite grann... Sen har det fixas lite här hemma o druckit en kopp knoffie. :)
Ikväll ska jag se friidrott har jag tänkt mig. Både Finnkampen och Diamond Leauge är det. :)
Och juste, igår kväll kom Hanna, Madde och Becca osså var dom här. :) Vi babbla en massa osså spela vi kort, fika lite och hade det allmänt trevligt! :D Alltid lika najs när om kommer förbi, mina kära vänner. <333
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine :)

Jag hoppas det gick bra Sunderbyn idag :) Och det är alltid härligt att umgås med dig gumman! Du betyder massor för mig, och jag älskar dig otroligt mycket :) <3

2010-08-27 @ 15:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0