26 Augusti 2010

Idag har det gått i ett hela dagen, först på förmiddagen var det en sköterska och en läkare här och pratade med oss bland annat om min cellgifts behandling som påbörjas nästa vecka tror jag.. Sen fick vi snabbt äta lunch och sen prommenixa pappi och jag (kördes in the wheelchair) till skolan osså hade vi "mentorstid" då dom bjöd på fika. Men osså berättade pappa för klassen om min sjukdom osv... Sen hade vi nå lekar för det var som mentors eftermiddag/enhetsdag eftermiddag idag... Men hur som helst då sen när den biten var klar var vi kvar ett tag och avboka nå möten med skolan eftersom jag kommer vara borta då det skulle vara osså umgicks jag med polarna där ett tag innan "andra delen" av "mentor e.m" fortsatte, sen så traskade jag och pappa hem igen. Då kom mamma precis hem samtidigt och Sebbe hade bara hunnit kliva in i huset så alla kom hem samtidigt. xD Haha, vi gjorde oss lite mellis osså klämde vi nåra kort omgångar. :) Och sen har jag grejsat på med lite olika grejer jag inte kan skriva här... ;) ^^ Och nu håller jag på med massa grejs här på datan. Har sjukt mycket att göra! XD HAHAH, det är så mycket så jag inte ens minns allt. Men jag ska försöka skriva ned på en lapp så kan den fyllas på eftersom jag kommer på... ^^ Men ska fortsätta med måste-göra grejs nu... Kanske blire nå fler inlägg idag. :) Morgondagen blir i alla fall tidig och intensiv fast ändå inte. Halv 8 ska jag vara på sunderby sjukhus och göra njurtester så blir svintidig morgon för mig att vänta..... Sen ska jag göra nå hörseltest också efter jag gjort njurtestet som håller på i 4 timmar.. Suck XD Haha. Det är nu inför cellgifts behandlingen... Aja, bara ta morgondagen med ett fAkE sMaJL! =D XD

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: astrid

Jag älskar din blogg <3

2010-08-26 @ 22:36:01
URL: http://insaneapril.blogg.se/
Postat av: rebeccah

Förlåt Angelica för att jag satt och bölade som en utböling idag. Så tråkigt bara. Jag älskar dig och du betyder jättemycket för mig. Jag finns för dig, och det hoppas jag att du vet. Du är underbar, kompis. <3

2010-08-26 @ 22:45:48
URL: http://rebeccah.se
Postat av: Madelene

Hej Angelica!



Kan inte låta bli att bli imponerad av din styrka, din positiva inställning och dina leenden. Du om någon kommer klara det här galanat, det vet jag. Bestämdhet, vilja och tålamod. Det har du!



Hur som helst skickar jag tusen kramar åt dig!

Xxx / Madelene.

2010-08-26 @ 23:00:58
URL: http://mlundqvist.blogg.se/
Postat av: Barbro "Rebeccas mamma"

Hej vännen!

Jag vill skicka energi all min styrka och kärlek till dej.Du är en "fighter" och en kanontjej. Tänker massor på dej och sänder poitiv energi/ Kram Barbro

2010-08-26 @ 23:23:07
Postat av: Hanna

Hejsan!

Jag önskar verkligen att jag skulle orka vara så mentalt stark som du är.Även du mår allt annat än bra nu så lyckas du hålla uppe humöret å ha kvar samma humor som du alltid haft. Det beundrar jag verkligen!

Du om någon kommer klara det här!



massor med kramar/ Hanna L

2010-08-27 @ 00:02:06
Postat av: MikaelaWård

hej angelica!

Jag förstår inte hur du orkar med de här så bra som du gör! Du undrar säkert varför just jag skriver när vi knappt pratar i övrigt. Grejen e att ja inte våga fråga vad som hade hänt;'o Ville inte såra dig på nå sätt, du kanske skulle ta de kränkande, vad vet jag.

Helt otroligt att du är så stark. Hade aldrig klarat de själv.

Blev väldigt chockad av de din pappa berätta i skolan, då förstod man hur allvarligt de var.

Men du kommer klara dig igenom de här!

2010-08-27 @ 21:22:19
Postat av: emma

Du är så stark som håller humöret uppe! Allt kommer gå jättebra! Tänker på dig och håller alla tummar och tår <3

2010-08-27 @ 21:24:27
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/
Postat av: angelica

älskade vännen, jag sitter hemma och tänker på dig just nu. på alla fina minnen vi har tsm, när vi lekte att vi hade häst, när vi var i er koja på baksidan och när vi brukade hoppa hopprep tillsammans. Oj vilka fina minnen..



jag är så enormt imponerad av dig, på ditt mod och ork. jag står bakom dig, även om vi inte är lika nära längre så var du min första vän. du betyder allt för mig, även om jag inte har visat det. du är djupt inne i mitt hjärta och där kommer du alltid vara vännen! Jag önskar dig all lycka i världen. Tänker på dig. lycka till!



angelica, jag älskar dig.

2010-08-28 @ 02:26:53
URL: http://paulineangelicanilsson.blogg.se/
Postat av: elina

Du är så himla tuff! :D Helt otrolig är du. Jag önskar jag var mer som du. Om det är någon som förtjänar lycka så är det du, jag hoppas hoppas hoppas att allt ordnar sig <3 Jag vill inget hellre än att hjälpa till och stötta :')

2010-08-28 @ 15:04:53
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0