Gårdagen

Vi behövde inte stanna kvar i Umeå för någon övernattning vilket var skönt, men vi kom hem här vid halv 10 på kvällen igår. :) Alla var ganska trötta, och jag hade hoppats på att hinna se lite av "Göta kanal - eller vem drog ut proppen?" men det var bara 10 minuter kvar när jag kom mig till tv:n tyvärr... haha XD Dom är så mysiga dessa filmer, måste se 3:an för övrigt. Har inte gjort det ännu... xD Hur som helst, vi tog fram lite ostbricka som var kvar sen i lördags på kräftskivan. :) Sen började vi väl som göra oss färdig för kvällen, men klockan blev 23.40 innan jag stängde ögona. ^^

Angående resultaten
positivt är att tumören har minskat nån millimeter. :)
negativt är bieffekterna jag har av kortisonen...
jag har ju så sjukt mycket vätska i kroppen, svullnader, knäna, tung, smärtor! osv...
så både bra och mindre bra faktum. :)
Sen träffade vi Karin, min lärare jag hade där på sjukhuset, som vi drack kaffe med och så. :) Var kul att se henne igen! Efter det var vi som klar på sjukhus området, då for vi till MediaMarkt. Dock kom jag inte därifrån med någonting... Det vi letade fanns inte så blev inget där inte... XD
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0