10 Augusti 2010

Blev inte ett inlägg förens nu ikväll. :) Har inte gjort något särskilt alls på förmiddagen men sen när pappa kom hem från jobbet klockan 1 for vi iväg till Piteå hastigt för att gå på Nolia mässan. Men vi hade bara ca. 2,5 h på oss där för sen var vi tvugna att åka hem för pappa skulle och jobba igen. Han började 6 så som sagt var verkligen en snabbis bara. Vi såg kanske hälften av allt där, men pappa hann kika på det han ville i alla fall i den mån vi hittade. ^^ Osså provsmakade vi lite på matavdelnigen och hann gå i nån sånn där hall, men självklart inte de som var någorlunda intressanta för mig så jag har väl inte precis fått ut något alls av det där men men... ^^ Var inte jätte viktigt, mest bara kul att komma ut bland folk osså är det lite mysigt att gå på mässor så what ever, men man skulle haft mer tid på sig, var ju bara det.. xD När vi kom hem for då pappa iväg på jobbet och jag och mamma gjorde oss middag. Räksallad. :) Osså såg vi EM i simning medan vi åt. ^^  Sen nu ikväll har jag duschat, sett på tv med mor, lite Allsång på Skansen osså nu ska jag se på en film "Something new" tror jag den heter, som går på 3:an fast jag har redan sett den så får se om jag ids. XD Haha.

Åh juste, imorse satte vi sebbe på bussen till Ö-vik så nu är han där på ett läger anordnat av läraren jag hade i Umeå samt "Kompis-eva" som också jobbar där, som är för syskonen till sjuka barn där på sjukhuset. :) Så på torsdag kommer han hem igen, men idag hade han varit på en strutsfarm samt haft 5-kamp! Och ätit strutstacos xD Haha, längtar efter att få höra allt i detalj när han kommer hem. :D Imorgon ska dom på äventyrsbadet där ni vet. :) Mittemot backhoppnigen och max och burger king och de ^^
Men nu ska jag medicineras ^^ Hejs!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0