Umeå imorgon

Imorgon bär det av till Umeå på morgonen. Halv 9 går bilen så ingen slappo imorgon imorn' inte. XD Klockan 1 ska vi vara hos läkarna, är där för att få resultat från MR undersökningen jag gjorde nu i veckan osså ska dom ju höra hur jag har det och säkert göra deras jävla undersökningar jag hatar... Kanske blir det övernattning där och vi vet ju inte vad som händer när vi fått svar osv... Utöver sjukhus vistelsen ska vi på MediaMarkt! :D Ser jag fram emot! :D Nämligen så att jag äntligen då får min present! iPod högtalare osså ska jag se om dom har Avenged Sevenfolds album "Nightmare" där! :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS! =D
Men nu ska jag gå och göra lite kvällsfika, sen dejta sängen så småningom. :) Godnatt gott folk.
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0