Stan blev det :)

Det blev att vi for in till stan ändå. :D Mor, far och jag kom väl in vid 2 oss var vi till 4, så de blev en stund i alla fall. Var in på bibblan och lånade Mötley Crües självbiografi, osså var jag ute efter Nikki Siix biografi men jag kunde ju inte komma på namnet på den då så det sket sig... haha XD och Slash's biografi fanns inte inne så de 2 böcker jag sökte blev de inget av med, men som sagt då hitta jag själv bandet Mötley Crües bok ^^ Tills vidare blir det bra. ^^ Sen gick vi upp på stan och jag hittade nåra t-shirtar jag bra gärna skulle vela ha i stånden som man passerar... *__* Men nej, nu tycker mor lille att det räcker med inköp för mig... haha XD I huvudsak t-shirtar! HAHAH XD ^^ Sen tog vi oss en fika på Cafét där vid "Pentik" och vi hade tur att få ett bord ute! :D Jag åt en madelkakebit och latte till det. :) Efter det for vi hem. Sen dess har jag inget gjort något särskilt spännande som är värt att berätta. Fotat lite i trädgården, löst sudoku, ätit middag och spelat kort. :) Varit ute och njutit av värmen som faktiskt är även nu ikväll. ^^ Och trevliga vädret, tur för luleå kalaset att det inte skulle bli dåligt väder förens imorgon! Passningen blev ju perfekt! :D hahaha, härligt! :D
Avslutar inlägget med egopix på mäiii, så praktiskt med webb ^^ hahaha XD
Det är ju lördag så man får äta grön fisk ;D Ahahaha :P
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0