Sommarlovet lider mot sitt slut.... +/-?

Fredag, sista "riktiga" sommarlovs dagen va... Helgen kvar bara sen börjar en ny termin, nytt läsår. 9an ska man ta sig an, blir lite speciellt för mig så får se hur detta år blir. Är både positivt inspirerad att sätta igång med studierna, men det är klart det kommer nog bli lite av en utmaning nu när ribban höjs ett snäpp och nationella ska vi tampas med. Nytt för i år är att man måste ha G i 6 ämnen nu, istället för bara 3, (matte, svenska, engelska) som det var förut, för att klara högstadiet. Inte för jag själv har någon oro att jag inte skulle fixa att ha G, de kunskaperna borde jag kunna klara av att behärska. :) Men någon annan som läser detta kan tycka det var skönt att få veta redan nu! Självklart kommer väl alla få reda på det när man kommer tillbaka till sin skola. :)

Hur känner ni inför att börja skolan igen? :)
Det är min fråga till er, svar lämnas i kommentarfältet. :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0