Lookie after needle

Så här finfint är mitt armveck nu efter nålsticket för kontrast under MR:en.. x'D haha
Efter jag var klar med rönkningen funka inte riktigt mina ben så jag föll ihop där i korridoren ( eviga genanta pinsamheter jag måste vara med om! :( ) så då fick mamma köra mig i rullstol istället. Osså fick jag en RedBull & Center av mor att smaska på. :) Sen när vi kom hem gjorde vi oss kaffe & tog oss en vaniljsockerkake bit och kikade på EM i simning och simhopp. Efter det har vi ätit middag, pytt i panna med ägg & rödbetor ^^ Och nu snart är mamma påväg för att hämta Sebbe på busstationen så ska vi sen så småning om fara iväg och påbörja kräftfisket även vi! Pappa och Rolf är ju redan igång! Hehe! Men nu ska jag pysa och göra mig i ordning lite grann. Heiiiz :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0