Inlagd på sunderby sjukhus

Hejhej, jag är på sunderby sjukhus. Ska sova här, jag har så ont så måste få till en medicin dosering som fungerar. Igår var det skit dåligt precis som dagarna innan, har som ryggskotts attacker och brutal smärta... Hemskt är det! :( Aldrig haft så ont som jag då får stundtals. Igår kväll var Robin hos oss osså såg vi "Kommisarie Späck". Hahah, ah den var ju som den var... Galet överdrivet hela tiden.. XD Men visst fick man sig ganska mycket skratt! XD Innan det har jag suttit mycket med skolarbete, matte. Idag har jag sett "Snabba Cash", eller ah jag hann inte riktigt se klart den... :/  Var ju tvungen att fara hit till sjukhuset...

Aja nu ska jag se "Fångarna på fortet", blev ett kort, hoppigt inlägg men jag pallar inte med nå mer...
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Kusin Louise

Hej Angelica! jag hoppas du har repat dig sen du fick sådär ont i ryggen! låter hemskt! men jag måste säga att jag inspireras av din goda attityd även om det inte är lätt! vad tycker du om nya fader fouras i fångarna på fortet då? han var väl ingen höjdare ;)

2010-09-07 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0