Hemma i Luleå igen!

Och jag har kommit hem! :) Bitterljuv känsla, men vi har farfar och Kerstin med oss som ska stanna till på fredag. :)
Vi har bilat hela dagen idag från Galtström. ^^ Vi stanna och sov i Ulf & Brittas stuga där med Ulf där. :) Så igår kväll hade vi det mysigt där och åt sik till middag och så spelade vi kort. ^^ På dagen hade vi då suttit i bilen och bilat från Rättvik. Hann med att träffa min ena farbror Johan och Millan och deras 2 barn vilket är mina kusiner, Elin & Emmi-Lo, en gång till där på förmiddagen innan vi startade bilfärden. De var trevligt trevligt det! :D Kvällen innan var Kurre & min ene andra kusin Mimmi hos oss då på kvällen så hann jag träffa dem en liten stund igen. ^^ Då på dagen hade vi varit i stugan. Eller ah som efter klockan 1 kom vi till stugan för vi var förbi hos Johan & Millan innan det. :) Dom har höns om nån vill veta :D haha, så vi har fått med oss ägg, fast dom är små x'D haha! Sen dan innan det såg vi lite på Classic car Lady, och fikade på nån hembyggdgård. :) Och efter det åkte vi tillbaka till Rättvik och placerade oss på en bänk och kikade på massa bilar som for där fram och tillbaka medan vi väntade på farfar & Kerstin. ^^XD (För er som inte vet så är det Classic Car Week där nu så det är massor av olika sorters raggarbilar, veteranbilar osv...) Sen köpte vi glass och glassade på det. ;) Dan innan det, Fredag, var det Götas begravning. När den var klar åkte vi allihopa och åt på något ställe och efter skulle vi till Götas boende och kika om det var något vi ville spara osv... Så det var mycket att vänta den dagen, flera timmar. Men det ska ju göras så bara att gilla läget. ^^ På kvällen då var det stora släckt träffen kan man säga! :) Våran familj, Mattes familj, Johans familj osså farfar & Kerstin + Kurre. Vi hade middag där hemma hos oss då det va super gott och skit trevligt och kul att träffa alla! :D Händer så sjukt sällan! :/ Och ja, på torsdagen bilade vi från sthlm ned till dalarna bara. ^^ Farfar & Kerstin väntade på oss hemma där osså beställde vi hem kinamat och bara konverserade på kvällen. ^^
Det är slutet på min semester som ni fått ta del av nu. Kommer dela upp det i stads vis tror jag. Dalarna var alltså detta! :) Men nu kom Farfar & Kerstin precis fram! HEJDÅ!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0