First day at school

Idag var då första dagen i skolan, efteråt var jag trött. Kommer bli bra annorlunda läsår för mig... ^^ Men det gick bra. :) Sen kom då mamma och pappa när vi slutat, så snackade vi lite med Pernilla & Ulrika (mentorerna) efteråt när alla gått. Rent praktiskt bara osså fick jag min nya dator, sen åkte vi hem. La mig på sängen en liten stund hann jag innan vi åt lunch. Sen spelade vi 5-korts poker familjen och jag. Efter det såg jag film, pappa lika så. "Kingdom of Heaven" såg vi. Helt ok film, inget mästerverk precis... x'D Hehe, men liksom helt ok tidsfördriv. Sen la jag mig på sängen igen och lyssna på musik tills middagen var klar. Vi åt lasagne, åh gud så gott det var! :D Precis käkat klart. :) Nu längtar jag till klockan 20.00 då jag ska se "Fångarna på fortet" och sen "Time out"! :) Kanske ser jag biggest loser nu om det är ny säsong men var från 2009 så chansen tror jag är liten... ^^ aja nu ska bror ha nätet. CIAO

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0