Dagens utflyckter

Idag på förmiddagen har vi hjälpt åt ute i trädgården. Gräset har klippts, krattats, plockat in jordgubbar och smultron, blommorna har tillsnyggats osv... ^^ Sen gjorde vi oss lunch i form av ärtsoppa för dem som gillar det och pannkaka. :) Sen tog vi ut farfar & Kerstin på lite bilseetching (stavning), synd att vädret var piss!, så for vi till Hägnan osså fikade vi där, sen for vi upp på Ormberget och visa utsikten därifrån och så. :) Sen for vi hem igen, då började tillverkningen av kräftfesten! :) Själv har jag suttit och laddat in bilder från systemkameran på semestern så vi nu efter vi käkade o de har suttit och sett på bilder medan vi åt jordgubbarna och glass för dem som ville och drack kaffe. :) Nu sitter resten av herrskapet och spelar kort och jag har gått igenom bloggar och sånt. Har tagit mig nåra timmar att gå igenom allt. (allt=det jag ids=långt ifrån allt) XD. Men nu ska jag gå och ta bort sminket och sen kanske börja gå och lägga sig så smått när de andra börjar avrunda spelandet. ^^ Godnatt och sov så gott! :)
BTW! Det s-p-ö-r-e-g-n-a-r :D Sjukt mysigt att lyssna på! :D
Bilden är från tidigare ikväll ^^
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0