4.30 AM

Har varit vaken sen 4.30 AM om inte tidigare till och med, och inte har jag nå planer på att lägga mig igen. Varför sova bort livet? XD Hahah, nej men skulle aldrig somna om och dessutom är det för ljust och jag är för klar i bollen nu och blir bara jobbigt att vakna sen eftersom de är väckning vid kvart över 7 i så fall. ^^ Så troligen börjar jag nog göra mig klar inom en snar liten tid. haha :) Sminka mig och slänga på kläderna, men frulle kan jag lika gärna käka med de andra då dom äter så vi har samma mat tider, särskilt med tanke på att vi ska åka bil och har tidsinpassningar att anpassa oss efter. :)

Sitter för övrigt och lyssnar på musik <3 Just nu spelas Escape the fate - The war is ours :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0