28 Augusti 2010

Idag har jag fått en del gjort, gud så skönt! På förmiddagen gjorde jag lite skolarbete, blev klar med svenskan. :) Matten fatta jag inte särskilt mycket av, min hjärna måste vänja sig ett tag innan den ens kan närma sig ett tal verkar det som. XD Hahah, men pappa får nog ta och hjälpa mig lite så kommer jag i gång till slut. :P Sen åt vi lunch, efter det gick vi på en promenad osså åkte jag halva vägen. Då kom mormor och morfar körandes förbi oss när vi var på väg hem så var dom här på eftermiddagen. :) Vi har hjälpts åt mormor, morfar, jag och mamma att ta in vinbär från vinbärsbuskarna. Sen när vi var klar gjorde vi fika och värmde oss med kaffe för nu är det ganska kyligt ute. Inte är det tal om nån sommar längre inte! Haha, hösten välkomnade sig själv. ^^ Pappa kom hem till det också. :) Sen när mormor och morfar for gjorde jag det sista av "a secret prodject" :) Skönt att bli klar med det, och nu har jag kollat mailen och fixat lite här med datan. :) Pappa är och hämtar maten, vi ska äta CHINA FOOD! :D<333
Det är nämligen mina föräldrars förlovnings dag idag så då ska vi fira lite! GRATTIS! ♥ :D Och sen ikväll ska jag äntligen se "Bröllopsfotografen". :) Den går på tv 4, kl. 21.00 eller om det var 21.30 den börja? :s Ah nå sånt i alla fall! Men nu lät det som om pappa kom hem - MAT! :D HEIIIIZ
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0