24 Augusti 2010

God morning! Sovit dina skönhetstimmar? Själv har jag i alla fall fått sova en HEL natt! Även om det nu inte inne fattar så många timmar, från typ halv 12 till kvart i 6, så har jag sovit utan behövt vakna nån gång. :) Så skönt måste jag säga! :D Eftersom jag vaknade så tidigt har jag som gjort mig halvt klar för skolan. ^^ Även skrivit lite i min senator.. Har dock ej fixat håret, käkat nå än eller borstat gaddarna såklart, men när resten av huset börjar komma vid liv tar jag tag i det. :)

Haha, oseriös som vanlig XD
Osså lite Make-Up update kan vi väl kalla det... Har typ som igår ^^
Sen på eftermiddagen, efter ca. 15.00 snåret ska vi och fira Robin lite i förskott hos dem. :) Så när Sebbe kommit hem från skolan sticker vi dit. :) (själv kommer jag hem tidigare).
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0