21 Augusti 2010

Det var helt sjukt gott med surströmming, man njöt verkligen! :D MUMS!! Efter vi varit där hos mormor och morfar, vi blev kvar rätt länge... Typ till halv 4, 4 tiden, for vi förbi godis huset. Jag insisterade på att svänga förbi där trots spöregnet som bara öste ned.. x'D haha. Så mamma gav med sig till slut, hon ville slippa ut ur bilen mer än möjligt när de regande. XD Efter det for vi hem, jag ringde Bea och hörde om hon var hemma så jag skulle kunna komma förbi och lämna hennes paket och det var hon. :) Så det sprangs in i huset och hämtade paketen, sen åkte vi till henne och hon blev jätte glad över innehållet! :D Hon fick ett halsband jag tillverkat själv samt Avril Lavignes perfym, inte Black star, utan den andra. Äh va fan, tappa namnet på den nu såklart men ni vet, den är lila i alla fall. ^^ Haha :) Hur som hälst, så stannade bara en liten liten stund för att lämna den osså snackade vi självklart lite ett tag och mamma och Kjell (beas far) lika så. Sen for vi hem igen, lånade en film av Bea så då såg jag den när jag kom hem. Fröken Sverige tror jag den hette. ^^ Ganska värdelös film måste jag säga men blev lite tidsfördriv. :) Hehe, sen åt vi middag osså spelade vi 5kort poker hela familjen och jag vann! :D Wooohoo :) Hehe
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Sv: Filmen var helt sjukt kul xD

2010-08-22 @ 15:42:01
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0