12 Augusti 2010

Idag ska jag på MR klockan 1, irriterande! Har inte lust att ligga sitta i denna hårda plast bädd i 1 och en halv timma cirkus...:( Hoppas fan i mig det funkar okej i alla fall med tanke på mina rygg smärtor + hosta... :S 
Men sen ikväll ska jag göra något jag aldrig gjort förut i hela mitt liv liv och det ska bli intressant och skit kul! Nämligen fiska KRÄFTOR! :D haha! Kommer bli skit mysigt, vi ska med Mia, Lina och Rolf. Osså blire korvgrillning och lite picknick osv :) Är lite förväntansfull måste jag säga. Osså kommer Sebbe hem ikväll precis i tid så ska vi bara äta och sen iväg till kräftfisket dårå! :D Men nu ska jag för övrigt ringa han! Ciaooo :D
Btw, min första månad som 15åring = PRECIS SOM INNAN XD HAHAHA
xoxo Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0