11 Augusti 2010

Tjoflöjt! :D Haha
På förmiddagen var en tant från arbetsterapin eller vare nu heter från sjukhuset här på besök och kolla om det går och fixa nå här hemma så det underlättar för mig. Oh sÅnT ^^ Sen vid lunch kom Becca! :D Så idag har jag umgåtts med henne! :D Var trevligt trevligt! Hon har blekt håret så det var ovant att se! Hahah :) Nu ikväll ska jag se Morden i i Midsommer! :D Men är en timme kvar tills det börjar, men Miss Marple börjar nu på 4:an så kanske börjar med att kika på det.. :) Fast det är de där jätte gamla avsnitten från 80-talet med en gammal gammal tant som jag aldrig sett förut och de känns som att de inte är lika bra men aja, måste ju ge det en chans för att kunna uttala mig så ska nog se. ^^ Så tv:n nästa! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0