Valborg 2010

Då var det valborg! :D Den här fredagen är bra på så många olika vis. :) Man får komma hem, ja det är valborg och vi ska bort till nåra kompisar ikväll så det ska bli skit kul! Vi ska se en brasa tror jag sen vid halv 11 eller när det nu var ska vi åka o se raketer vid universitetet! :D Skit kul, jag har aldrig varit där på just valborg men det är nog bra drag där kan jag tro! :D Hahaha, hoppas de i alla fall! :) Tips? Sup inte skallen av er! Seriöst, vad är anledningen till att förstöra sin kväll? xD Har man inte bättre vett än så, så skyll dig själv! :) Min valborg kan jag garantera är bättre än förra i alla fall. Då var jag inne på sunderby sjukhus med en spricka i armen... Jätte kul, verkligen... Hahah, *ironi*. x'D Aja, mormor får komma hem idag också och nu är min morbror och hans fru här också så vi ska träffa dem imorgon! :D Det är skönt att dem är här nu så de kan hjälpa till nu också. :) Mamma uppskattar det massor. :)
Nej men nu ska jag ta mig an resväskan... -_____- ' *BORING* Bara svepa en kaffe först. :) Men de är en sån där måste göras grejj så bara ta sig i kragen och sätta igång. Sen ska mamma och jag iväg o handla nån middag till ikväll då såklart, det ska man ju också ha. :) Så har lite att hinna med nu.
Hoppas ni får en jätte kul kväll och trevligt sällskap och som sagt, råd mitt exempel. Drick med måtta i alla fall! Det är inte tufft att ligga och spy på marken. Tänk på den som kommer måsta hjälpa dig, om nu inte du tänker på ditt eget bästa. :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0