Update bara....

Skriver ett vanligt inlägg i brist på annat o göra.. ^^ haha
Natten var inte nådig.... Detaljer kan ni ju drömma om. x'D  haha
På morgonen tog jag det chill, satt och slappade vid tv:en, käkade frukost sen hoppade jag in i duschen. :) Fram mot 11 tiden satte jag och pappa oss i bilen och begav oss mot Piteå, där datan då inför skaffats från. :) Efter vi köpt den av killen åkte vi in till stan och köpte med oss fika. Har fotat men får se om jag hinner få in bilder nu... Har annat viktigare för mig. ^^ Sen åkte vi hem igen. När vi kom hem åt vi lunch. Blodpudding. Snabbt och enkelt. hahah :) Sen har jag suttit och grejjsat på här med datan, fixat lite inställningar m.m. Målat om naglarna, skrotat på här hemma helt enkelt. :) Fikat fika då så klart. MUUMS! :D haha. Får se om vi skulle över till momma & moffa igen ikväll... Hämta nån random stol, ah jag vet inte rikitg vad det är... Elr jo, men spela roll... :P
Aja, nu ska vi snart käka middag. Hahah, låter som att vi bara äter, men det är massa död tid där emellan. x'D haha
Ikväll är det "Bad Boys 2", älskar den filmen. :D Wooho, på kanal 5 tror jag kl.21.30 ? Ah nå sånnt vare... Elr kanal 3, får kolla. Men ska börja fixa med bilder nu som sagt var. Ha det gött'!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0