Söndag 18 April 2010

Söndag, och ingen sol. Vars tog mina underbara vår/sommar känslor vägen? :( Nu är det täckt med snö igen. Och jag som vill kunna sitta ute i solen och läsa en tidning så som för en vecka sen... :/ Aja, hoppas det blir fint igen snart. :) Idag har jag bara chillat och duschat och tagit det lungt. :) Sett på nyhetsmorgon, det var typ lite mysigt. haha :) Känns så vuxet/tantigt att sitta och titta på Tilde en söndags morgon. Det är jag nog endå tonåringen som gjort... Ahaha XD LOL :D Aja, mormor och morfar ska komma och äta middag här ikväll. Kanske nån annan kommer på fika innan? Robin med sin familj? Vill baka, typ kladdkaka eller något. Mockarutor eller ja något i alla fall så det finns hemma. :D Så ska nog ställa mig i köket och se vilka ingredienser vi har så jag kan slå ihop någon smet. :)
På tal om ingenting så har jag blivit jätte torr bakom örona där dom strålar! Ser jätte hemskt ut! :( Stackars hud... Sen typ har man börjat känna av vissa andra väntade bieffekter, men det är ju så som det ska. Men det tär lite på mitt psyke... Min frustration växer.. Men vad kan jag göra? Jo, ingenting. Gäller att bara gilla läget och följa med strömmen. Men jag kan ju säga att det är med viss ångest jag åker ner till Umeå imorgon. Jag vill vara hemma. Även om att det funkar bra där nere, som det gör, så saknar man verkligen allt här hemma. Bara grejjen att kunna gå och ta sig en macka och koka en kopp te på kvällen är så irriterande att inte kunna göra och bestämma. Och det är liksom bara första veckan som har gått, har minst 6-7 veckor kvar. Jag är stark, så jag kommer inte gå under. Men det är en psykist jobbig press jag har och fått. Lång period att möta. Men det går, allt går. Man får ta vara på det korta ljusa stunderna under dagen. Typ som, en latte! :D Att unna sig en latte varje dag är något som mina föräldrar bjuder på. 25 kr per dag blir en grejj som tas utan stoppat. :) Hahah :D<3 Nu vet ni hur mina närmsta månader känns och ser ut till viss del, och hoppas för allt i världen att era inte är lika ångest fyllda och definitivt mer POSETIVA och roliga!
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Frida

kämpa på angelica! tänker på dej ofta, hoppas allt är bra! fortsätt med dina positiva tankar så ska du se att det går finemang! ;) (Y) KRAAMAR! <3

2010-04-19 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0