Söndag 11 April 2010

Så, nu har jag just vinkat farväl till polarna. :) Bea gick lite tidigare för hon skulle på dansen. Madde och hanna stannade lite längre. :) Det var jätte trevligt att hinna träffa de nu innan jag åker ner till Umeå igen imorgon. Bara Becca och Frida jag inte träffat på länge nu, men får väl se de fram över. :) Kanske de kommer med ner till Umeå sen med bea, hanna o madde? ^^
På morgonen hann jag och mor iväg till kvantum och inför skaffade Våffel smet m.m. Blev massor kvar, hahah! :D Mormor, oscar, sebbe, pappa, jag, bea, hanna och Madde har käkat! :D Hahahah MUMS! Får se om man får i sig någon middag idag.. hahahah (:
Nä, nu ska jag fortsätta med bild och musik överföreningen som jag började med igår.. Blev inte riktigt klok på de där. Vet inte vars det sparades... :S Sen ska nytt grejjs in. USB minnet är typ fullt! HAHAH :P
Här är min kära :)<3
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0