Rubrik vare här...

Nu har jag kommit hem för sista gången ikväll. x'D Hahaha, skönt att ha träffat mormor nu innan vi far iväg igen. :) Lina, roffe och mia var hos oss på eftermiddagen och fikade. Det var trevligt! Spelade även blokus och visade bilder och snackade massor. Planerat lite lätt inför helgen ockå, det är ju valborg för tusan! :D Kommer nog bli great! Allt slår förra året i alla fall! Då var jag fast på sunderby sjukhus för jag hade fått en spricka i armen och skrapade bort grus ur mina knän... Så trevligt så... NAT XD Hahah, blev snabb driven på MAX och tv tittande och pappa kom hem sent på kvällen från stockholm.. Ah snacka misslyckad inledning på våren asså... x'D haha
Aja, nu ska jag äta medicin. Adios amigo!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0