Pluggar :)

Hey! Sitter och ska fortsätta skriva på min engelska uppsatts! :D Excited, Yes I am! :D Tänkte bara snabbt lägga upp ett inlägg är innan jag djup koncentrerar mig i den. :) Idag har jag då varit på strål vid 10 tiden, sen så satte jag o mamma oss på Kahl's åh tog mig en latte. Mys o sitta på barstolarna o titta ut. :) Efter det gick vi tebax till patienthotellet och fortsatte med smyckes tillverkningen vi startade igår. Alltså, halsband. :D Skit kul o göra! Av glas är de, vackra, jag lovar. Men kanske passar mer en vuxen än tonåring... ^^ Hihi. Mamma är för övrigt där nu igen medans jag ska plugga. :) Hon trivs bra vid hantverks grejjs, det är såååå hon. :P Skapande och sånnt. :) Men i alla fall, sen åt vi lunch. Jag åt nån kyckling som skulle smaka citron, men nej... XD och ris o mamma åt dillkött med potatis. :) Sen fortsatte vi med smyckena o nu sitter jag här och längtar efter att sätta igång! XD ahahah! Sen ikväll till middag är det buffé! Ska bli intressant och se vad det bjuds på då! :D Hoppas på att hinna ut ett tag också, det är sol o fint väder! :D WOOOOHOOO!!! =D Man blir mer pigg och livsfylld när det är bra väder! :D Håller inte du med? :)
Måste bara berätta om i måndags, då käkade vi på Allstar! :D Mimmi = HAPPYFACE! *_________* Mums så gott det var! Jag åt: Ostfyllda tortellini med permesanost och kycklingfile med broccoli och sallad! Det var så jäkla gott! Mamma och pappa älskade sin mat också! Det var min Allstar oskuld som försvann där, ahahah :D Nej men jag har velat äta där jätte länge så då tog vi oss dit och det var hel lyckat. Tog lite tid att få in maten, men det var värt det! :D Mums!
Aja nej nu har jag verkligen inte mer tid att spilla bort, dags att sätta igång! Hinner säkert med minst ett till inlägg idag/ikväll! Puss och kram allesammans! :D
XOXO ANGELICA<3
P.s Ja mitt humör ligger på topp är sjukt glad, kanske märks det av i inlägget.. :D (Hoppas det ;D) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0