Nyduschad och klar!

Så, då var man nyduschad och redo för en ny dag. :) Tror vi ska få främmande osså ska vi till mormor, så ser dagen ut. :) Psykiskt mår jag SKIT. Men bearbetar det så gott jag kan... Men jag vill helst inte vara med folk just nu. Jag är så sjukt frustrerad och arg/ledsen. Dels på att mitt hår har börjat lossna där de strålar, mina tårar bara rann i duschen när det bara fortsatte lossna hår när jag tvättade det och tog just där vid strålstället. :'( Det är den jobbiga psykiska terrorn jag går igenom och dels lite familje issues... Men det går jag definitivt inte in på är på bloggen. Jag har ett privatliv även jag. På morgonen har jag sett "Biggest Loser" repris och käkat frukost och ja, duschat då såklart. Just tatt på mig dagens outfit, men har ej tagit bild ännu... Så kanske kommer det upp en dresscode senare. :) Tror det var ganska länge sedan? Aja, kul med nytt i alla fall... :P Ska väl sminkat mig och fixa håret som fortfarande sitter uppe i en turban. x'D Haha! Fint väder är det också så ska väl ta mig några seg utanför huset nu snart. :) Härligt, hoppas ni i övriga landet också får se solen! Ha en underbar söndag och ta vara på dagen innan skolan! Tschüss! <3
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0