Min vecka som varit.

Min vecka:

Måndag: Åkte ner till Umeå, strål, middag på hotellet, chillat på kvällen. :)
Tisdag: Frukost, strål, skola (egen plugg), latte, lunch, skola (med Karin), hotellet, pappa åkte hem med bussen, mamma och jag promenerade runt på universitets området, middag, film.
Onsdag: Frukost, strål, skola (Karin&Sigge), lunch, skola, film på hotellet, middag, film forts, tv, g'night. :)
Torsdag: Frukost, strål, skola (Karin&Elin), biblioket, lunch, skola, stan med mamma. Vi fikade på Nya Konditoriet, jag åt värden godaste choklad tårta och mamma tog en tårtbit osså delade vi på en cola. SUPER GOTT! :D<3 Köpte ett par till skor, ballerina skor, på SkoPunkten. :) Och t-shirten på The Store. :) Sedan åkte vi tillbaka till patienthotellet och åt middag, sedan såg vi på tv o strosade på där tills vi la oss. :)
Fredag: Frukost, strål, började blifärden hem som försenades i Skellefteå då bilen blev för varm när vi stannade för en paus så då fick vi stå där i 45 min o vänta på att bilen skulle kallna.... Men det löste sig till slut och vi var hemma vid halv 2 tiden. Då åt vi lunch, köttbullar och makaroner, sen satte jag på en film som sagt. "Zombieland" som jag skrivit om innan, men hann inte se klart den innan madde och hanna kom som var bjudna på fika. :D Även becca kom, en timme senare pga av prao o busstider o lite annat, så då när hon kom satt vi fortfarande o snackade och sen blev det så att de käkade även middag här. Vi beställde hem pizza så vi mumsade allihopa på det. :D Sen gick vi ut en stund bra på gatan och stod där ute en stund och bara snackade. :D Sen gick vi in och tittade på "Så ska det låta". Efter det traskade de tillsammans hem. :) Vi hann ta en och många andra (haha) bilder så har massa söta biler på oss som är special effektade (stavning? XD), så när jag sen är i Umeå o saknar flicksen kan jag bara ta mig e titt på dessa bilder och lee. :D<3 Tack för ni finns. Ni är de bästa vännerna man kan ha! Älskar er av heela mitt <3! + Några till som nu inte var med igår! :D Ni är definitivt inräknade, glöm aldrig det! :D<3333
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0