Långfredag... Så sannt så.

Har sutttit och kollat igenom bilder för att så småningom framkalla lite. :) Ska göra ett fotoalbum elr nå tor jag! :D Mar massa söta folk på kort, bilder på blommer osv. :) Känner mig inspererad. Ska även lägga in bilder idag på datan från kameran. Massa super sweet pix där på bland annat NELLY! :D Dock kommer de ej visas här på bloggen för jag vet ej om min bror vill att hon ska finnas ute på bild på internet. Så ni får föreställa er hur världens gulliga lilla barn ser ut ist! :)<3

Den här dagen kommer nog bli ganska seg... Här nu på eftermiddagen börjar de gå nåra helt okej filmer så kommer kanske bara mysa framför tv:en idag :) Funkar ju de med. Längtar till imorn ist! PÅSKBUFF'E :D<333333 Hahaah, nej men nu börjar lunchen bli klar. Ha en mysig dag folk!
Och GLAD PÅSK!


xoxo Angelica<3


R.I.P Farmor, vi saknar dej <3
Åren går, men man glömmer aldrig.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0