HALLO :)

Hej på er!
Sitter i skolan här på sjukhuset och har gjort det ett BRA tag! Både innan lunch och nu sedan kvart över 1-halv 2 tiden. Sitter och har börjat med en engelska uppsats ang. "How to save the world"! Det är ganska intressant, men det är sjukt mycket man ska veva in, stort ämne! Men det är hyfsat kul. :D Imorgon åker jag ju hem på permision över helgen, då blir det mer uppdatering. LOVAR! ^^ Fy vad det har hänt mycket denna vecka! Började hemskt, min mormor for in på sjukhus men hon ska tydlgen få åka hem nu i helgen så ska träffa henne då! Men min släkt har nu i alla fall kommit hem ifrån USA. De drabbades av flyg-inställingarna som varit. Men de fick åka buss från Oslo, men nu är de hemma i alla fall. :) Skönt det. :)

Nej men ska börja avrunda är nu. Ska traska till Margareta nu tror jag och be henne smörja mina öron, eller ah, bakom. Har blivit så torr och fått exem av strålningen eller om det är av medecinen? Vet inte säkert... x'D Och ikväll är det köttbullar till middag! :D MUUUMS, dock har jag nästan bara ätit kött i veckan! 4 dar i rad. x'D Åt pannkaka till lunch i alla fall hahaha! :P Nej men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon! TAKE CARE!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0