...Fortsättning...

...Nuså, nu är batteriet fyllt igen (jag har ätit mat betyder det XD). Haha!
Okej, sen efter vi hade fikat gjorde jag klrt den sista uppgiften inom ämnet no jag fått. Så nu är jag äntligen klar med det! Känns jätte skönt. :) Skulle behöva lämna av lite klart skolarbete på måndag innan jag åker ner till Umeå igen. Får se om jag hinner det på morgonen. Ska nog även ta med mig min kjol som jag håller på med på slöjden... Både min mamma och Karin, som min lärare på sjukhuset heter, tycker jag ska göra klart den nu när jag är i Umeå. :P Hahah, är inte alls sugen på det själv... Men men, vi får väl se. Kan ju alltid ta med den i fall att jag ändrar mig. ^^ För övrigt har jag gjort klart min prao-interjuv och jobbat med matte i veckan men ska även fortsätta med matten till veckan. Tar med mig engelska och tyskan nu till veckan så har jag och välja lite på. :) H-Kn ska jag typ läsa ett kapitel om fetter, det kanske jag gör bort imorgon. :) Känns lika bra. Eller till och med ikväll? Varför inte, hahaha. :) Aja, skolarbetet löser sig. Tråkar väl ut er om att sitta och skriva om skola... Förlåt. :) JUSTE! Rebeccah Lundqvist var förbi här en snabbis innan vi åkte o spela bowling. Det var kul o se henne och hinna ta nåra ord med varann. :D Sen hon böt skola har jag inte haft så bra kontakt med henne. Det har hänt så mycket jobbigt för oss båda så ja, jag vet inte.... :/ Men det var jätte skönt att träffa hon. :) Fick en mega kram och hälsningar från hennes mor oxå. :D Hoppas det löser sig för dig/er/alla omkring dig. <3
Nu ikväll ska vi äta räkor och ha det mys. :) Så tv eller film är mycket troligt. Kanske spela ett spel? Men ha en allmänt trevlig kväll med familjen. Haft en halv-familje dag idag, och det behövdes känns det som. Morgon dagen lutar nog också mot något liknande. :) Mormor och morfar kommer på middag tror jag och kanske vi hinner träffa min bror med familj skulle jag önska i alla fall. :) Men vet inte riktigt hur planerna ser ut. Annars gillar jag verkligen att ta dagen som den kommer. :D Låta tiden passera. :D ...Poetiska jag... HAHAH! XD Skämt åt sido.. :)
Funderar på att göra ett inlägg med summering av veckan. Kommer ihåg på ett ungefär vilka dagar jag gjorde vad. :) Nej men ska kanske ta o avrunda detta inlägg i alla fall. Puss på dig som har läst! ;D<3
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0