Back to Umeå...

Måndag igen.

(Bild 1 - 2 veckor gammal)
Om ca. 40 min beger sig jag, mamma och pappa åter igen till Umeå. Sebbe har ju börjat skolan efter påsklovet. ^^ Ska se "Zombieland" i bilen hade jag tänkt. Såg en annan i lördags ist, elr om de nu var fredags? Skit sam.. x'D Som SÖÖÖG! haaha xD Får se om vi käkar lunch på vägen, kanske stannar till där i Skellefteå? Mitten, lixom. ^^ Aja, idag har alla andra 8:or på min skola börjat första prao veckan. Hade verkligen velat... Kul det hade varit, men har fått ett annat arbete istället som ersätter skulle man kunna säga det de andra gjort. Ska interjuva en person inom just det arbetet... bla bla bla. ^^ heheh!
Nä nu ska jag spela gura ett tag! Ciao Bella!


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bli veckas blogg!

var med och tävla på min blogg!!

mer info på bloggen! :)



kram :)

2010-04-17 @ 22:40:01
URL: http://jossansteparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0