Back on track...

Måndag igen - Tillbaks till Umeå..
Har inte sovit så mycket inatt, typ 5 timmar? Men kan ju vila i bilen. Annars tänkte jag se film, "Flickan som lekte med elden". Den är lite drygt 2 timmar så passar ju hyfsat bra, halva vägen film andra halvan läsa/sova/vila. ^^ haha! Äh nu ska jag ta på mig kläderna, känns lite wierd att fortfarande strosa runt i sovplaggen? x'D Ha en fortsatt trevlig vecka!
xoxo Angelica<3
P.s Och som sagt, ha lite överseénde angående extremt gleeeeees uppdatering under veckan. Jag har svårt att få tillgång till internet därborta. Har en dag säkrat i alla fall men då måste jag PLUGGA XD men kan säkert klämma in nått snabbt inlägg ändå. :) Vi får la se. :P Ha de gött'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0