Back in town ;D

Nu har jag tid att skriva ett inlägg. Har haft fullt upp idag. :) Hade tidig strål tid idag på morgonen så mamma och jag käkade frukost efter den, sen startade vi bilresan hem som gick utan problem den här gången. XD :) Vi var hemma vid halv 1 tiden. Då gjorde vi oss lunch, pyttipanna med stekt ägg o rödbetor. Måste säga det är ända gången jag kan säga att jag "längtat" efter pyttipanna. x'D ahaha, efter det åkte jag, mor & far till skolan där jag träffade Pernilla (min mentor) som vi hade bokat in ett besök hos för att lämna in lite färdig gjort skolarbete och för att hämta min kjol som jag jobbat med på slöjden. Så nu är allt det fixat! Skönt, slipper jag tänka mer på det. :) Dock missade jag o få med ett papper... Men men, det är inte hela världen. ^^ Sedan fortsatte vi vidare till nästa stopp. -Sjukhuset, där i skulle hämta upp min mormor som har fått åka hem nu över helgen som permission. :) Så då hämtade vi henne, uträttade några ärenden där på sjukhuset sen åkte vi hem till mormor och morfar. Vi stannade kvar där ett litet tag och hjälpte till lite grann och samtalade sedan åkte vi hem. Har hunnit med att fixa lite här på datan och nu ska vi äta middag! :D Kyckling blir det, gött'! Vi hörs säkert mer sedan ikväll, baiii!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0