April, april, din dumma sill... ;)

Första april, någon som blivit total lurad?! :D Jag blev av bea och becca lurad att madde & hanna hade fått magsjuka.. Så jag kom lindrigt undan i alla fall.. hahah :P


Hahah, hittade en ful liten grisbild på mig från första "Umeåtrippen"... x'D haha
Intressant va? x'D

Kändes extremt onödigt att gå till skolan idag! Vi hade en ( elr ja, jag i alla fall ^^ ) enda lektion, vilket var bild som var underelevns val passet. - Utan lärare! Det har varit så galet halt idag så att man har varit tvungen att stänga ner alla busstider pga av halkriskerna, så våran lärare hade ej möjlighet att komma till jobbet så där satt vi och hade bild i ca. 2 timmar sen slutade vi (jag). Innan det hade vi bara mentorstid då jag i alla fall berättade för klassen om min sjukdom och att jag kommer vara frånvarande en längre tid. Tyckte det passade bra att säga det nu innan vi går på lovet så folk vet varför jag inte är tillbaka sen efter praoen och hela det köret... ^^ Fick ju även endel engelska uppgifter som skulle hem så ah, den första kvarten av dagen var hyfsat värd då i alla fall. :)
Hur som hälst, vid 10 över 10 var man hemma igen. Drack en kopp kaffe och satte mig i soffan med bror och kollade på lite påskbus på MTV. Hahah :) Efter lunch kom Robin och Nelly över o var här till 15 snåret, efter det drog jag och mamma in på stan en snabbis. Dock så hade det vi skulle till stängt men vi gick in på stadium och fixade nåra ärenden till sebb i alla fall. Sen satte vi oss i bilden och begav oss hem till momma och moffa där vi var bjudna på middag. Kyckling o ris :D MUUUUUUMMMMMMMS :)<3 Efter en kopp kaffe på maten tackade vi för oss och sen åkte vi hem. O nu sen jag kom hem har jag sett lite på tv o så. :) Ska bara ta det lite chill nu ikväll. Typ lägga mig gansdka tidigt elr se Borat kvart över 10.... Har inte bestämmt mig ännu, vi får la se. :P
Morgon dagen ska jag ta som den kommer. :) Duscha och fixa mig i alla fall står först på schemat. Annars ska jag bara dagen få rycka tag i mig. :) Vad ska ni göra nu i påsk och på lovet? :D


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0