Äntligen!

...Och äntligen har jag hittat mig en ledig dator! :)

Jag lever, så här dålig uppdatering hoppas jag verkligen inte att det kommer förbli! Pinsamt rent av. Är i Umeå nu, men kommer hem imorgon. Våran dator hemma är bokstavligen DRÄNKT i virus och massa schaffs så inte säker på om jag kommer uppdatera något i helgen. Kanske vi får se. Hoppas det! :) Nu är jag lite mer fri till att kunna berätta om vad jag går igenom. Idag elr morgon vet alla inom min släkt så då kan jag utveckla mer. ^^ Idag var första behandlingen, det gick bra. Min mask är såååååå charmig, verkligen. XD hahaha, men den håller mig still så det är lungt. Har även för första gången i mitt liv blivit sövd. Det är så härligt! Man drömmer underbart, kommer inte ihåg vad... Bara att det var så härligt. :) Gör jag gärna om. ^^ hahah.

Igår var vi lediga så då passade vi på att upptäcka Umeå stad. Måste säga jag trivs verkligen här! Så sjukt mysig stad med lagom mycket folk. Och dom har skopunkten! :D Wooohooo! Har köpt mig ett par, men ska nog tillbaka.. Missade ta 2 för 1 elr till och med 3 för 2. Måste ju passa på, billiga SNYGGA skor! I LOVE IT! :D<3 Haha!
Letandet efter en MacBook pro har även börjat. Är totalt såld, så det blir definitivt en Mac. Skrota PC :D Dom kostar ju endel, men så fett värt det. Sen har jag hittat lite kontakter på blocket så ska slå en signal. Pappa är oxå insatt så det blir nog bra. :) Vi var på MediaMarkt igår och stod typ 1½ timme och snackade ba Mac med en försäljare där. Jag gillar MediaMarkt, grymt schysst lokal! I alla fall här i Umeå. :)

Aja, har hur mycket som hälst att skriva men det skulle ta flera timmar om jag skulle berätta mina senaste dar och påsken och allt så ni slipper det. Hahah :) Men jag lever och har det bra. :) Blir jätte bra bemött här och alla läkare och sköterskor är jätte trevliga så det går finfint. Hoppas ni alla där hemma och ni som inte är hemma ( haha x'D) har det bra så hörs vi igen så fort jag kan! Puss <3


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att du mår bra!! <3 Älskar också Umeå, ska fan flytta dit.. Hmm :) inte tänker jag bo i Luleå iaf. Hehehe ^^



Sv; Tack! :')

2010-04-09 @ 00:05:17
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0