3:e gången gillt...

3:e gången gillt nu asså. x'D Har fått skriva om 3 jäkla gånger nu. haahaha XD
Idag har vi varit och bowlat. Inte jag personligen dock, men mamma, pappa, sebbe och oscar. Jag var fotograf istället. :) Gick lika bra det. Har även druckit min första RedBull på år och dar idag och det var verkligen efter längtat! :D<3 Jag är och kommer alltid förbli ett med dessa energi drycker asså.. haha! Men jag har banne mig varit duktig och inte druckit en endå på JÄTTE länge. Jag kommer seriöst inte ihåg när jag drack en senast. Typ innan jul, kanske till och med november eller september... :O Aja, men länge i alla fall. Skulle kunna säga att jag varit på avvänjing.. AHAHAH, nej men nästan så jag blev beroende där ett tag. Men nu har jag kontoll igen. :) Efter vi varit på bowlingen åkte vi hem och fikade. :) Prövade min nya latte visp för andra gången jag fått av Lina och Ica och den funkar rätt bra! :D Men nu ska vi äta middag. Fortsätter efteråt! :D BRB
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0