24/4

Och då var mormor inne på sjukhuset igen... Har fått åka in med ambulans inatt. :( Vi ska till henne nu på eftermiddagen. Men först ska jag, mor och sebb ut o fixa nåra ärenden i staden. Eller ah, till storheden ska vi faktiskt. ^^ Skulle även behöva ta en sväng förbi Robin och hämta en film han lånat av mig... Dom drar ju utomlands imoron och inte vet man när dom kommer tillbaka inte.. Hahah (askmolnen ni vet..?) xD Pappa håller på o byta ut vinterdäcken till sommardäcken. :D Jag gillar't! haha :) Vill ha bort vintern nu! Men det har faktiskt smält en hel del nu... Nästan, men bara nästan, snöfritt utanför mitt fönster! Rellativt tunnt lager kvar! :D Skönt att det går rätt fort. Hur som helst, middag blir antingen här hemma med morfar inkluderad eller hos morfar. Killarna vill ju se hockeyn också så... :P Vem hejar ni på? HV71 eller Djurgården? Jag är inte så säker på vem jag hejar på längre... hahaha XD HV71 var det först, men nu har jag börjat få upp ögorna mer för Djurgården. Det logiska borde vara att jag hejar på Djurgården... Men jag vet inte.. Hahaha, det spelar inte så stor roll tror jag... Är inte tillräckligt insatt för att kunna välja ut en längre. Dom är ju så SJUKT jämna! xD haha :D Äh nu ska jag ta på mig en kofta, kallt det blev i linne/klänning vad det nu är?.. x'D hahah Ha det fint!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0