Igår :D

Igår träffade jag nelly :D Gud hon är så söt så söt så det finns inte! Jag känner mig så sjukt lyckligt lottad att jag är faster åt henne! :D Älskar dig gumman!<3 Innan jag åkte och träffade hon så var jag då först i skolan och vi hade no-förhör, det gick sådär tror jag ... x'D Men men, hade ju jätte lite tid på mig att hinna plugga så är ändå ganska nöjd. ^^ Sen då så kulle jag på stan med hanna och bea. Hanna och jag tog bussen och bea cyklade. x'D HAHAHA, *latisarna*! :D När jag och hanna var inne i stan hann vi bara in på Monkey sen ringde mamma och sa att vi kunde åka och hälsa på nelly :D Och jag blev typ zyber glad och så :D:D Och mamma föreslog att vi kunde köpa med oss blommor dig så jag och hanna gick in på interflora och så köpte jag 3 rosor. :D 2 lite mörkare rosa och en ljusrosa! Dom var jätte gulliga. Ssen inne på affären när expititen höll på att hjälpa mig med rosorna så kom bea och frida in. ^^ ( frida cykla in till stan med bea ) Så då lämnade jag dom efter en liten stund, så kom mamma och plockade upp mig och så for vi till nelly :D Efter vi varit där for jag och mamma till momma och moffa :) Dom skulle köpa pizza så då blev jag också jätte sugen på det så då sen efter vi varit där så for vi och köpte pizza! :D Hoppas ni hade en bra fredag! Det hade iaf jag! :D


xoxo Angelica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0