Finally weekend!

Äntligen helg!!! Jag är så sjukt less på skolan! Det är så himla mycket prov och läxförhör hit och dit! Jag orkar inte mer. Idag hade jag tyska läxförhör som gick helt okey tror jag. :) Imorse hann jag plugga lite innan jag drog till skolan. Jag var klar 10 min över sju och behöver inte åka förens vid 20 i 8 så.. x'D haha! Annars så har det bara varit en vanlig dag. Fick "tillbaka" no provet idag men han hade inte äns rättat de så då ska han göra de över helgen eller nå så då fick man ju självklart inte de nu! Gud så störande den där nya no/matte läraren är! Usch för han! Ge mig tillbaka Anders!

Ikväll ska vi ut och käka middag på waldorf för att fira mamma i förskott! =D Mormor och morfar ska också med och sen ska vi hem till dom och käka tårta! 8D

Kommentarer
Postat av: bea

såhär är de angelicaaaaaa. han är faktiskt ba våran no lärare ;D höhö, kom inte på nå annat att säga hade ba lust att kommentera :P haha, hejdå <3

2009-09-25 @ 19:51:00
URL: http://deduuuuuuuuuu.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag håller med dig Angelica! :o Våran nya No lärare suger! Usch, vad sur är är på honom, hur fan kan men ge ny prov osv när man just är klar med ett?! :@ För hur många i vår klass lär sig något genom prov och läxförhör?! Och han suger på att undervisa! Hoppas du hade det bra på Waldorf! :) Kram!

2009-09-26 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0