Pojkfri helg ;)

Osså var det äntligen helg igen då :D Dock känns det som att veckan gått galet fort så att det omöjligt redan kan vara fredag.. x'D hahaha =D Denna helg tror jag kommer bli kanon! Pappa och bror är i Arvidsjaur hela helgen på hockey tränings läger så det kommer bara vara jag och mamma hela helgen! :):):) Sköt som fan! Vi ska troligen fara in till stan om några timmar då hon slutar, sen fixa hem krubb elr käka där och typ hyra film så det blir super najs! =D Och imorron drar vi till Piteå och är där hela dagen :D Shopping in my <3!! :D Men  nu ska jag gå och plugga till no prov på tisdag. Kommer inte hinna med det i helgen så det vore ju bra om man hann lära sig nått innan provet. Har måndag och kanske lite av söndagen på mig att plugga oxå. Men konffa grejjset börjar ju på söndag oxå så att ja... Men men nu ska jag dricka upp kaffet och börja plugga hejshes!

BTW! Troligen kommer jag inte hinna uppdatera något i helgen elr möjligen sjukt lite!

xoxo Angelica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0