Underbara skoldagen! =)

Skolan idag var underbar! =D Inga riktiga lektioner förutom idrott... -.-' Men jag borde inte klaga! Den roligaste skoldagen någonsin tror jag! ( om man ignorerar idrotten då ) Först har vi en "lektion" med en av våra mentorer, sen så åker vi in till stan för att gå på föreäsning! =D Woooho, mannen på bilden äger! ( du känner säkert igen honom från programmet "Inlåst"! ) Erik, du är ta mig fan bäst! Här har vi en fantastisk förebild! Lätt asså!
Sen efter föreläsningen så kunde vi dra omkring på stan lite, vi hade ungefär 1 timma på oss innan vi började igen, fast vi drog tillbaka ill skolan ganska snabbt endå för vi bestämmde oss för att käka mat i skolan ist för de var köttbullar. ( typ (nästan) de ända jag kan få i mig utan att hyper tvinga ). Sen då så efter vi käkat drar vi iväg på "lektion" där vi skulle skriva ett brev till oss själv som vi ska få tillbaka om ett år ( XD ), om vad vi varit med om idag. Sen hade vi hål och sen bara idrott och sen slutade vi! =D=D=D

UNDERBAR DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0