TRÖTT!

Ja då var man vaken igen dårå... Steg upp för kanske 30 min sen, och jag är så jäkla trött! Jag vill ba sova o typ aldrig vakna mer. ( elr asså jo, nån gång men inte på ett bra tag ) Så idag tänker jag nog bara vara hema och sega... ^^ Se film, dricka te, kanske läsa sitta här vid datan och lite sånnt. Kanske äta upp lite mer Ben&Jerry's för jag tröck ju inte i mig hela igår! x'D Ahahaha. Sen smakade mami oxå. :) Fr övrigt är nog hon nu hos momma och baka anisbröd tror jag..? Jag skulle arit med men igår när dom fråga så ville jag inte så ja... Hon fråga inte mig idag innan hon åkte för då sov jag. ^^ Tack för det! Men hoppas alla ni läsare får en bra dag :) Pusspuss ;)



xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0