Torsdag.

En vanlig torsdag. Men efter skolan så skulle jag till Becca och göra våran teknik uppsats men då började jag gå hemåt för jag hade totalt gömt bort det x'D AHAHAH, men som tur var så tänkte jag att jag ska sätta på ljudet på min mobil för det hade varit av så ser jag 3 nya medelanden, 2 missade samtal och då föll porletten ner x'D Så då ringde jag becca o ba: Sorry är på väg! :$ ( ungefär ) så jag vände om o så gick jag till hon och har varit där på eftermiddagen.. :) O nu sitter jag och är ond med en oskyldig stackars 12 år åring.. :/ Han på msn:


oggy säger:

 

 

men du typ leker me mig xd..

 

 

gör mig till en idiot



Men nu tycker han om mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0