Svin imun

Nu har jag varit och tagit svininfluense vaccinet idag. ^^ Jag som älskar sprutor hade absolut inget emot det! :) Dock belv jag riktigt jävla irriterad på tanten som tog sprutan på mig eftersom hon inte satte på nå jävla plåster så min t-shirt fick en blod fläck på armen! :@ Hon förstörde min tröjja!!!! :'( Satans tant! Ursäka ordet men hon förstörde faktiskt min t-shirt så jag har all rätt att ha något emot henne! 

Annars har dagen varit bra. Väldigt rolig! Jag har jobbat 2 ½ lektioner seriöst. :) hahah ;) Men nu snart måste jag gå o plugga no och matte för jag har no förhör imorron och om prov i matte på måndag! -____- Men gud juestja! :O Jag har tyska till imorron oxå! O: Shit, jag måste dra nu, har tydligen en hel del att göra!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0