Söndag med emma

Idag har emma varit här från eftermiddagen vid 3 till nu. Hon gick nyss. :/ Hon skulle typ hem o käka o sen skulle hon se matchen som alla pratar om, Barcelona vs. Real Madrid. Vilka tror ni vinner? Själv är jag inte så insatt så jag har ingen aning om vad jag ska tycka eller tro. Så ja, det spelar inte så stor roll för mig. Ska inte äns se matchen x'D Gossip Girl då vettu! ;) :) Sen kan jag tipsa er om en film som börjar 21.00! "Troja" heter den. Själv tycker jag den är rätt bra! Brad Pitt & Orlando Bloom är två av skådespelarna som medverkar i filmen. På kanal 3 är den. :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Troja är för övrigt en jäkla bra film! XD

2009-11-30 @ 16:04:20
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0